جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در مشهد تشریح شد (۲۹ تیر ۱۴۰۳) فعالیت فرودگاه‌ها از آمریکا تا اروپا و سرزمین‌های اشغالی مختل شد حمله سایبری گسترده به رژیم صهیونیستی (۲۹ تیر ۱۴۰۳) حمله یمن به تل‌آویو مرگبار شد | تلاش اسرائیل برای توجیه ناکامی (۲۹ تیر ۱۴۰۳) گزینه‌های وزارت بهداشت دولت چهاردهم چه کسانی هستند؟ شهادت یک افسر پلیس در پی اقدام تروریستی اشرار در سراوان (۲۹ تیر ۱۴۰۳) اسامی اعضای شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم اعلام شد توافق با حماس، خواسته معترضان در قدس اشغالی ناامیدی گوترش از تصمیم کنست اسرائیل نتانیاهو: ادامه کنترل رفح برای رسیدن به خواسته‌هایمان کمک می‌کند ۱۰ کشته و زخمی در حمله جدید اسرائیل به مدارس غزه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) انتقاد باقری از رویکردهای آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران و حمله اسرائیل به غزه حمله پهپادی حزب الله لبنان به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست (۲۸ تیر ۱۴۰۳) انفجار مشکوک در جنوب بغداد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) وزیر افراطی اسرائیل: به دنبال توافق برای تسلیم شدن «السنوار» هستیم عملیات مشترک مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی غزه+ فیلم روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان دیدار باقری با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ انتقاد رهبر انصارالله یمن از جهان عرب درباره جنایت اسرائیل در غزه
سرخط خبرها

حمله یمن به تل‌آویو مرگبار شد | تلاش اسرائیل برای توجیه ناکامی (۲۹ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۷۹۸
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
حمله یمن به تل‌آویو مرگبار شد | تلاش اسرائیل برای توجیه ناکامی (۲۹ تیر ۱۴۰۳)
در شرایطی که یمن مسئولیت حمله به تل‌آویو را برعهده گرفت، رسانه‌ها از افزایش تلفات صهیونیست‌ها به یک کشته و ۱۰ زخمی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اشتباه انسانی» باعث شده که پدافند نتواند پهپاد مهاجم را رهگیری کنند. این اولین ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله پهپادی به تل‌آویو است.

به رغم حمایت‌های همه جانبه ارتش آمریکا و حامیان غربی رژیم صهیونیستی از این رژیم، یمن موفق شد به تل‌آویو حمله کند؛ حمله‌ای که به گفته یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، عملیاتی ویژه بود و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به این حمله ضمن اذعان به شکست خود ادعا کرد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که ناکامی رهگیری این پهپاد، به دلیل «خطای انسانی» بود.

منابع خبری ابتدا از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در تل‌آویو خبر داده بودند. محل وقوع این انفجار خیابان «بن‌یهودا» اعلام شد که اماکن دیپلماتیک شامل دفتر سفارت آمریکا در نزدیکی آن مستقر هستند. 

برخورد یک پهپاد به ساختمان عامل انفجار بود. رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند هنوز مشخص نیست این پهپاد چگونه موفق به نفوذ شده است.

حمله به تل‌آویو در شرایطی انجام گرفته که یمن از ابتدای جنگ غزه در حال حمایت از مردم فلسطین است و تجاوزگری‌های مکرر آمریکا و حامیانش نتوانسته مانع از حمایت یمنی‌ها از غزه شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به پذیرش مسئولیت این حمله توسط یمن اعلام کرد که هنوز در حال بررسی منشأ این پهپاد است. 

پیشتر آمریکا گفته بود که یک موشک بالستیک و سه پهپاد پرتاب شده از یمن را رهگیری کرد.

به گزارش الجزیره، حمله پهپادی به تل‌آویو اسرائیل یک کشته و دست کم ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->